De organisatie

WeThePeople is een reclamebureau gespecialiseerd in effectieve gedragscampagnes. WeThePeople maakt campagnes die echt werken. De filosofie is simpel: als je mensen zover krijgt dat ze iets Doen, heeft dat invloed op wat ze Voelen en op wat ze Denken. We noemen dit: Doen. Voelen. Denken.

De rol binnen het samenwerkingsverband

Met deze bewezen effectieve aanpak kunnen we er binnen het project voor zorgen dat huiseigenaren overgaan tot het verduurzamen van hun woning, waarbij we psychologische drempels wegnemen en draagvlak voor ingrijpende veranderingen in de woonomgeving bevorderen.

Over Peter van Vendeloo

Peter van Vendeloo werkte bij JWT Amsterdam, Roorda Reclamebureau en Tabula Rasa. Daarvoor gaf hij bij de Rijksvoorlichtingsdienst leiding aan de campagnes van de rijksoverheid. Hij stond aan de wieg van de Bobcampagne en is de initiatiefnemer en grondlegger van de campagne Nix18. Als strateeg werkte hij aan vele prijswinnende campagnes. Peter schreef mee aan nieuwe wegen in overheidscommunicatie, een boek over gedragsbeïnvloedende communicatie op basis van wetenschappelijke inzichten. Hij is gastdocent aan de universiteiten van Utrecht en Groningen.

WeThePeople
www.wethepeople.agency
info@wethepeople.agency

Peter van Vendeloo